17/12

Skolan tar död på mig förtillfället med massa prov och lärare som är störda i huvudet. Men jag försöker att se det possitivt och längtar till lovet som börjar på torsdag med julfika med mentorsgruppen innan avslutningen o aulan.
Förra veckan var det NT-fest och det var riktigt kul! Lyckades även tappa bort min telefon någonstans på stockholms gator. På lördagen var det pepparkaksbak och ishallen som stod på schemat och i söndags pluggade jag hela dagen lång. i tisdags var det z-eftermiddag och i onsdags var det z-dag vilket välkomnades med öppna armar. Dock satt jag med böckerna och pluggade hela tiden, drog till abbes och köpte pizza till lunch vilket alltid är lika gott. Igår fyllde mor min år och då var massa folk här och firade. Idag var det avslutning nere i ishallen med uppvisning, presenter, fika samt åkte vi runt och tränade själva vilket var grymt kul men sjukt jobbigt. Senare ikväll ska jag dra mig in mot staden för att käka middag och kolla på bio. Imorgon blir jag bästa kompis med skolböckerna igen så det är bara att tagga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0