WHY?

Just nu känner jag mig som värsta tönten. Sitter i det älskade klassrummet i teknik korridoren på en väldigt chill engelska lektion. Det är meningen att vi ska hålla på med ett projekt som ska redovisas innan jul (panik på det). Ska typ göra mitt om country music i USA. Känns ganska lätt då man måste ha med om hur det var förut, nu och framtiden i ett engelskt talande land. i alla fall så sitter jag här och lyssnar på Luke Kaufman på tuben, roligt då jag inte lyssnat på hans låtar sen i början av juni. Men kan liksom inte hjälpa mig att le hela tiden och sjunga med lite för mig själv vilket känns väldigt töntigt då man sitter på lektion i skolan. Om ett tag ska jag tagga matte då vi har prov på torsdag. Kommer plugga x antal timmar fram tills dess!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0