Dag 3, Min Favorit Årstid Och Varför

Ingen tvekan om att det är sommaren jag gillar bäst, det är sol, varmt och man är helt enkelt gladare då när man slipper allt mörker och alla tjocka vinter kläder. Det jag gillar bäst med sommaren är att man kan gå ut i shorts och linne på kvällarna utan att det är kallt, nästan alltid ljust. Sen älskar jag ju även att sola och bada, sitta ute i solen och äta en god glass. Favoriten måste nog även vara att åka ut med någons båt och sen bara sola och bada där mitt ute i sjön :)


Finns inget bättre än att spendera en varm sommardag vid vattnet :)

Kommentarer
Postat av: casandra

typ okej ;O men har inte ditt nya nr tror ja =P

2011-07-24 @ 14:33:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0