It All Ends Tonight

En del av min uppväxt tar slut ikväll, en del av mitt liv. Det är märkligt hur mycket saker och ting betyder för en och som har tagit så stor plats i ens liv. Harry Potter har varit med mig hela min skolgång, från första klass när min lärare hade högläsning av första boken, tills jag blev sur för att mamma inte ville läsa högt för mig på kvällarna och behövde läsa själv. Tänk, man har alltid varit tvungen att sitta och vänta på att nästa bok skulle komma ut och på nästa film. En del av allt tog slut när man läst ut sista boken och visste att det var slutet att det inte skulle bli mer äventyr med dom, men då hade man ju i alla fall alla filmer att se fram emot. Och nu ikväll tar allting slut för mig, ska sätta mig och se den absolut sista HP filmen för rörsta gången men kommer ju ända att se den minst lika många gånger som dom andra filmerna. Men allt slutar ju faktiskt för min del nu ikväll.




Innan midnatts premiären av första filmen :)

Aja nu ska jag ta och klä på mig och sånt sen sticker jag iväg för att möta Linnea för en fika och hämta upp mitt nya ID-kort hos polisen. Sen ikväll blir det ju då äntligen Harry Potter, ni kan inte förstå hur taggad jag är!

Kommentarer
Postat av: casandra

sv; jarå! ska jag nog kunna fixa nån dag

2011-07-18 @ 18:09:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0