Vad Har Hänt?

Det är inte ofta det händer att man inte har varit inne på datan i nästan en vecka, även under sommaren. I alla fall åkte jag till Örebro i onsdags morse med pappa, syster, morbror och kusinerna. Där gick vi runt lite i stan, käkade lunch, fikade, letade fyrklöver, gungade, åkte linbana samt hade ett ytterst roligt vattenkrig. Kom även in på nån teater guidning på deras slott, var faktiskt väldigt underhållande :)

I torsdags spenderade vi hela dagen på Gustavsvik. Det var väldans roligt även fast jag trodde att det skulle vara mycket större och bättre då man hade fått väldigt höga förväntningar. senare på kvällen gick vi till nån konsert på stortorget vi hade blivit bjudna på dan innan, men dom som bjöd in oss spelade inte då så vi drog på en gång igen ;)

I fredags åkte vi hem efter att ha tagit kort på kaninen och letat efter glass i vad som kändes som hundra år. Stannade i Enköping och åt lunch och kom hem sen runt 4. Åkte lite senare hem till Martina där jag mötte upp några vänner och sen drog vi till Sommar! Kan väl säga att kvällen kunde ha varit mer lyckad än vad den var. Slaggade i alla fall hemma hos Martini med dom andra och sen när vi vaknade kollade vi på barnkanalen ;P

Igår kväll tog jag mig hem till Cissi där lite folk fanns, vi käkade bara middag och satt ute och pratade och spelade kort tills det blev för mörkt då gick vi in och satte på en film. Efter filmen drog jag hem, kom med fel tåg så satt på bussen en halvtimme men var faktiskt ganska skönt.

Idag har jag bara solat och tagit det lugnt. Tog även en liten tur till Täby med familjen för att köpa lampor.


The bunny in Örebro


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0