Church Street Saloon Is The Best!!

Jag har faktisky haft en väldigt trevlig helg sen jag kom hem från London. I fredags blev det en hel chill dag/ kväll. Först blev det en massa OC avsnitt (finns det en bättre serie? + att kalifornien är mitt andra hem) lite upppackning. Efter middagen blev det att kolla på idol med syster och skulle egentligen ha åkt iväg till Norrviken men det sket jag i. Så istället blev det att kolla på make it or break it, älskar verkligen att det är gymnastik man kommer liksom ihåg hur det var när man själv tränade och tävlade och alla roliga minnen från den tiden :)
Sen igår åkte vi upp till Gävle för att tända ljus på farmor och farfars grav. Blev en liten fika på Wayne's, promenad runt kyrkogården och i stan,  ett litet stopp på lekplatsen, råkade springa på idolerna i gallerian där dom va och skrev autografer. Innan vi åkte hem käkade vi middag på världens bästa restaurang! Church Street Saloon, western tema med gammal country musik och srevitörerna har cowboy kläder och det är så sjukt god mat! Det är verkligen min favorit restaurang och längtar alltid tills vi ska äta där ;) Blev sen spontan utgång med Cissi och Frida då vi drog till Aveny och festade loss hela kvällen och hade allmänt kul. Kom hem strax efter 5 och däckade direkt.
Idag har jag faktiskt fått lite gjort på vårat projekt *stolt* och taggat inför mittavstämningen imorgon. Sen blev det en promenad med familjen hem till Ann och Paul där det blev middag från Percy's vilket aldrig sitter fel. Älskar verkligen deras potatis gratäng. Nu blir det i alla fall sängen så vi höres! (Fan vad jag snackar om mat hela tiden)







Snodde lite bilder från google. Tycker bara hela atmosfären är så häftig, balla menyer och att man bara sopar ner skalen från jordnötterna på golvet. Hela konceptet är bara så bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0