Ishalls Kul!

Idag på eftermiddagen har man glidigt runt på isen och haft det allmänt kul. Började med att åka lite på allmänheten i en kvart xD haha måste ha varit det kortaste åket i världshistorien. Sen började deras träning kl 3 och då körde vi program första timmen, blev lite byte utav folk en timme senare och då körde vi igenom alla hoppen. Sen runt 5 blev det spolning med en liten fika i klubbrummet (chokladboll och cola). Sista timmen när alla var på körde vi skating! Upplevde lite gammla minnen då :) Det blev även en hel del strul med musiken då spelare bara pajjade efter programåkningen. Man får väl tacka hockeyn för att de hade match efter oss så vaktisarna var tvungna att fixa ljudet och inte vara lata och därmed räddade våran skating timme! Efter träningen var det mys i omklädningsrummet med ljus och allt! myspys på hög nivå haha.
Sen jag kom hem har jag käkat, kollat på vampire Diaries och Idol och nu sitter jag här. Nu säger jag god natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0