NICIGT VÄRRE?

Den här veckan har varit ganska så najs, förutom allt jävla plugg som fortfarande måste göras.
Idag var min svenska inställd = hej sovmorgon! :) det behövdes. Så åkte till skolan och skrev rättskunskapsprovet.
Imorgon är marknadsföringen inställd så slutar halv 1 :) Blir pannkakor till lunch, promenad med Mimmi hem och sen plugga marknadsföring innan det bär av till ishallen :D
På fredag är både rättskunskapen och svenskan inställd så slutar så fort jag är färdig med provet. Mindre kul är att jag då måste hem och skriva en filmrecenssion.

Jag tycker i alla fall att det är as skönt att jag knappt behöver vara i skolan resten av veckan! :)
Imorgon gör jag en liten uppdateringen om helgen som var, hade en grym helg på sydligare breddgrader :)
Nu blir det i alla fall snart Grey's innan det blir lite mer plugg innan det blir säng dags.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0