Saturday oh how!

I torsdags hängde jag och Cassi kvar i ishallen drygt en timme för att vänta på jennys mamma som skulle komma med våra pengar. Vi satt uppe på läktaren och kollade på när hockeyn hade träning, sen kom Melissa och dom på och de är lite roligare att titta på. Käkade även lite chokladbollar, dansade ute på vägen i snön och en massa snack med Cassi innan jag blev upphämtad och drog hem :)
Igår krigade jag mig hem från skolan med älskade Sl, kom i tid till tåget som var inställt och nästa blev 10 minuter sent så där stod jag på stationen och fryste häcken av mig. Väl hemma fixade jag varm choklad och sen tittade jag och Cassandra på killers innan pappa kom hem och vi beställde pizza till middag. Sen krigade jag mig hem till Linnea då hon och Frida inte ville komma hem till mig, satt och väntade på tåget som blev en kvart försenad innan jag kom iväg. Sen hade vi en väldigt trevlig chill kväll med en massa prat och skratt, det behövdes verkligen!
Idag följde jag först med syster in till stan där hon köpte nya skriller medans jag snurrade runt på en snurrplatta. Sen blev det en liten fika innan vi drog oss hemmåt igen då jag hoppade in i duschen, jag har även fått lite plugg gjort också. senare ikväll ska vi ta och titta på jag saknar dig.

 
Favorit tvillingarna Alex och Blake :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0