Elöverkänslig

Igår hade jag en mys dag, satt i fåtöljen i mitt rum och läste, gick på långpromenad med syster och snackade massa skit. Sen blev det att åka hem till Cissi i norrviken och fixa middag med henne och Elin. Sen hade vi en liten spelkväll medans hennes brosor va i tv rummet. Sen gick vi upp och kollade på Despicable Me, vilket är en sjukt rolig och gullig film :) Sen tog jag tåget hem tjugo i ett i tron om att det var rätt tåg vilket det självklart inte var så det var ju bara att sitta på bussen runt hela väsby innan man kom hem, tur att man iPoden med sig i alla fall annars hade jag inte överlevt ;)

Har gjort ungefär lika mycket idag, men hade faktiskt tänkt ta tag i lite plugg nu som jag har skjutit upp hela lovet. Varför ska man alltid vänta till sista stunden med att göra allting?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0