Had a few good days

Igår drog jag äntligen ner till gymmet och tränade bort en massa julgodis! Tycker det är så himla skönt efter att man har tränat färdigt och tar en promenad hem (bortsett från att det började regna igår) innan man hoppar in i duschen :) Sen fixade jag en god avokado macka och te medans jag och syster tittade på nya pretty little liars avsnittet, älskar verkligen den serien.
Sen blev det att fixa sig lite (byta från mjukisar till jeans xD) och dra till kista får att käka middag och gå på bio med Ellis. Vi såg New Year's Eve och den var verkligen jätte bra :) Kul när det är många kända skådespelare med också.
Idag blev det att gå upp tidigt pga städning här hemma. Vi gick då upp till mormor där vi skulle äta pannkaksfrukost vilket snarare blev brunch innan vi åkte till Täby centrum där jag spenderade några timmar med mamma och syster medans mormor oppererade handen. Blev pizza till middag och har precis tittat på sista avsnittet av kronjuvelerna och nu ska jag nog ta och läsa min bok :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0