Livet kan vara underbart!

Fast det är det inte just nu. Jag har så mycket plugg framför mig hela nästa vecka så att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Har fyra prov (affärsjuridik, matte och två i naturkunskapen) och en inlämning nästa vecka. Borde fixa lite på projektet också fast det får bli nästa helg för själv har jag inte tid innan dess.
Annars då, har inte haft en sovmorgon på hela helgen då vi hade öppet hus igår och imorse var jag i ishallen från klockan 9 och tränade speed gruppen. Upptäckte även att dom hade bytt lås till klubbrummet när jag skulle in och min nyckel inte funkade, var ju en rolig start på morgonen. Tog en promenad hem i snön och sen blev det att duscha innan jag började plugga vilket jag gjort hela långa dan. Ikväll ska jag och syster ha mys kväll eftersom vi är lediga imorgon. Då ska jag ta en välförtjänt sovmorgon och sen plugga hela långa dan.
Även fast det är mysigt med snö så längtar jag till sol och värme.


 Någonstans i Florida


Miami beach


Edsviken


New Yoork


Newport beach


Pasadena

Frågan är vart jag åker näst? Funderingarna går till Mallorca med familjen i sommar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0