Monday

Jag är för ovanlighetens skull nöjd med tillvaron och livet :) Har kommit på vad jag vill börja plugga efter studenten. Sen är det bara att bestämma sig för om man ska plugga civilekonomprogrammet eller inte, känns som att det kan vara en bra ide fast vet inte om jag vill det ;) Frågan är också om jag ska börja plugga nu på en gång eller vänta ett år. Tycker det hade varit bäst att börja vår terminen 2013 men då börjar inga av programmen jag vil gå "/
Nu sitter jag i alla fall i en datasal i skolan och håler på lite grann med en engelska uppsats om boken vi läste under lovet. Allt blir bara så mycket jobbigare när vi måste använda oss av secondary sources -.-
Efter skolan idag ska jag och Ellis åka till PwC för att ta lite bilder och få svar på våra frågor till marknadsföringsprojektet som ska vara färdigt till på lördag då det är öppethus.
Nu ska jag ta och fortsätta med engelska ett tag till.
Hej svejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0