2 soliga dagar i maj!

Igår var det första maj, var hemma och pluggade religion, körde lite, var social med kusinerna som svängde förbi en liten stund och bara njöt av solen och värmen och det blev grillat till middag på allt.
Idag hade jag svenska nationella, skrivdelen. Gick rekordsnabbt för mig, utnyttjade två av mina fem timmar och sen tog jag tåget hem med Therese. Väl hemma gick jag ut och stekte på baksidan med syster, läste religion och Harry potter, bakade kladdkaka som nu är slut och blev till och med lite röd. Hoppas att vädergubbarna har fel och att det blir lika underbart väder resten av veckan!
Nu ska jag snart röra mig bort mot vardagsrummet och Grey's.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0