11 oktober 2012

Började dagen med att lämna Mimmi på hunddagiset då vi hade städning här hemma. Sen satte jag mig och pluggade lite teori på körskolan och sedan gick jag över till biblioteket för att börja plugga till högskoleprovet. Insåg även att det är väldigt snart, fick lite panik där!

Kvart i 12 satte jag mig på tåget för att åka in till stan och lunch fika med Elin och Ellinor. Vi började även planera in en London resa lite smått som kommer äga rum i slutet av februari när Ellinor fyller år! Väldigt trevligt var det i alla fall. Efter ett tag åkte vi till Sollentuna centrum och kollade runt i lite affärer. Allt jag hade tänkt köpa var självklart slut i min storlek så det var lite surt.

Kom hem för ett tag sen och om ett tag ska jag dra ner till ishallen!

snart ett år sedan jag var i London över höstlovet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0