En lördag i oktober

Igår var det fredag, började dagen med morgonpromenad med hunden ute i kylan. Helt galet att det redan är minus grader på morgnarna! I alla fall så gick jag sedan till gymmet och köttade där innan det var dags att åka hem för att äta lunch innan det var dags för jobb. Sen var ju huset självklart fullt av tyskar när jag kom hem vid 10-tiden.
 
Idag var jag först i ishallen ett tag och in på centrum en snabbis. Ikväll blir det pizza i rosers innan det blir utgång för hela slanten. Jag har inte varit ute på evigheter så det blir säkert en rolig kväll! Lite synd att det ska vara så himla kallt på kvällarna nu för tiden...
 
Hoppas att alla får en toppen kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0