Långhelg med Cissi!

Var riktigt längesen jag skrev nu, men har haft full rulle hela tiden och har helt enkelt inte haft tid att sätta igång min extreeemt långsamma data!
 
I alla fall så har bästa Cissi varit hemma nu i helgen. I torsdags blev vi stylade och fotograferade inne i stan. Sen gick vi till någon park och tog lite egna foton, några blev faktiskt riktigt bra! Sen mötte vi upp Frida och gick och fikade, efter ett tag kom även Linnea och vi fyra gick och åt middag på hard rock och tog igen all missad tid :)
 
I fredags var det jobb från 13-21. Allt som kan gå fel vid stängning gick fel, så det var kaos och både jag och Ellen blev sjukt arga och irriterade över detta. Kan ju tilläggas att jag blev ännu mer irriterad när alla dissade våran planerade filmkväll (som skulle varit utgång från början), så det var bara att åka hem till hunden och sätta på en feel good movie i min ensamhet. Kul fredag liksom.
 
I lördags var det ishallen, dammsugning och jobb som stod på schemat. Var hur glad som helst att Cissi jobbade med mig så vi hann umgås lite mer :) Efter jobbet åkte vi hem till mig, åt chips ocg tittade på film innan vi slaggade.
 
I söndags var det då jobb för våran del igen, slutade 15 så det var skönt. Hämtade Mimmi hos mormor, och lite senare blev det att åka in till stan för middag och filmtittande. 
 
 
Bild från i torsdags när vi blev stylade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0