Oktober

Helt galet att det redan har blivit oktober! Hösten har verkligen kommit hit nu, och ska väl ta och ta bort alla sommarkläder och skor från garderoberna så att man får plats med lite nya härliga höstkläder! Tycker verkligen det är sjukt mysigt med stora stickade tröjor :)
 
Har fått tid för teoriprov och uppkörning nu, blev galet nervös när jag fick tiderna men förhoppningsvis ska det gå bra på första försöket! Antar att det blir upp till bevis senare i november ;)
 
Hade tänkt köpa en ny telefon idag, men eftersom jag är klantig och inte kommer ihåg att man måste beställa via mecenat för att få studentpriserna gjorde jag det nu i eftermiddag. Så blir kvar i knapptelefonens värld några veckor längre en tänkt, men vad gör det egentligen? Tänk bara på hur man överlevde när man inte hade mobiltelefoner :P
 
Nu ska jag ta och plugga lite till HP, har inte en aning om hur jag ska kunna få bättre resultat än förra gången. Får väl helt enkelt göra så gott jag kan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0