Farligt med mjukglass!

Igår var det söndag och då var det först jobb från 8.30-15. Hade glömt mina nycklar så fick sitta ute och vänta på att Angelica skulle komma som var lite sen. Tack och lov att det inte regnade säger jag bara! Väl hemma blev det först att ta det lite lugnt och sen körde jag till Eurostop med mamma, var ju evigheter sedan man var där borta!
 
Idag var det då jobb igen från 9-17.30. Blev nedsprutad av glassmaskinen för det var ingen som hade satt på den -.- Så det var bara att få bort så mycket glass så mycket från byxorna och sedan byta tröja. När jag kom hem stod middagen på bordet vilket alltid är trevligt och sen dess har jag chillat i soffan hela kvällen.
 
Imorgon har jag en fullspeckad dag och det kommer nog bli lte stressigt när jag både ska lämna hunden på dagis, ha körlektion och försöka plugga lite teori innan jag börjar jobba klockan 15. 
 
Kul att bli nedsprutad av en sån här jävel -.-
 
Nu blir det att hoppa i säng så jag hinner med allt i morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0