FREEEEDAAAAG!!!

Hade jätte trevligt i onsdags kväll på kräftskivan med massa härliga människor, både sådana jag kände sen tidigare men vär även lite nya människor där vilket alltid är trevligt. 
 
Då jag kom hem strax efter halv 1 för att sedan gå upp absolut senast halv 8 var jag rätt död igår. Hade först körlektion på morgonen och sedan skulle jag jobba 13-18. Var då inne i själva bilhallen och lärde mig kassan (jobbade nämligen där idag). Självklart var jag ju världens tröttaste efter att ha lärt mig en massa nya saker igår, så åkte bara hem, åt och gick och la mig strax efter 21. Var ju överlycklig att jag inte behövde stänga macken som det egentligen var tänkt.
 
Idag blev det som sagt jobb inne i bilhallen i kassan med alla säljare för att personalen där var bortresta på något event. Jobbade från 7-16 och det var så dött där inne hela dagen, man verkligen längtade efter att någon skulle komma! 
 
Nu ikväll ska jag ta en välförtjänt chill kväll i soffan med chips framför MTV:s VMA :)
 
Bjuder på två bilder från kräftisen som jag snodde från Louvisa.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0