Köp varmkorv, endast 750 kr.

Har varit dålig uppdatering här i veckan men har haft fullt upp och inte riktigt orkat sätta mig vid datan. Jobbade måndag-fredag, och i fredags efter jobbet hämtade jag Mimmi från dagis. Sen vid halv 7 blev jag hämtad av Ellinor och vi åkte till kista för att äta middag och gå på bio. Vi såg Magic Mike och den var minst sagt bra och underhållande! 
 
Igår kväll var jag hemma hos Linnea på middag då hon fyllde år i veckan, var en väldigt trevlig kväll med mycket prat och skratt med härliga människor! :) Kvällen slutade rätt tidigt för min del då jag åkte hem runt 12 men gud vad skönt det var att få gå och lägga sig!
 
Idag har jag varit i Sigtuna med pappa, syster och hunden. Vi satt ute på ett cafe och åt lunch och sen promenerade vi runt genom staden som vanligt innan vi åkte hem igen. 
 
Hoppas alla haft en trevlig helg!
 
Juste det roligaste som hände den här veckan på jobbet var när vi skulle leta reda på ett kvitto på 750 :- för han som handlat kom inte ihåg vad han hade köpt. Visade sig att det var någon som hade slagit in varmkorv för 750 :- istället för det rätta priset. Haha det var i alla fall VÄLDIGT kul då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0