The last few days...

Har haft en hel del att göra på senaste tiden och har helt enkelt inte orkat sätta på datorn då min är extremt seg att komma igång.
 
I torsdags åkte i alla jag till kista med Ellis efter min körlektion. Vi käkade lunch, kollade i affärer och snackade en massa skit. Sen på kvällen tog jag mig ner till ishallen och spenderade en timme där med Mim, Gabriel och alla åkare, var förvånansvärt ganska kul och jag frös inte alls lika mycket som förra gången. Win på det!
 
I fredags blev det jobb 15-21, precis som igår. Blir aldrig att jag gör något vettigt innan om jag absolut inte måste, brukar bara ligga och chilla hela dagen innan jag måste dra mig till bussen.
 
Idag jobbade jag ju då igen, 8.30-15. Var väldigt skönt att inte behöva stänga för en gångs skull. Efter att jag kom hem har jag gått promenad med hunden och bara legat under min filt i soffan på grund av det trista vädret.
 
Hoppas på en bättre dag imorgon!
 
Bild från en av de bättre dagarna i livet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0