A weekend in words

Blev lite galet på jobbet i fredags när en taxi chaufför skulle växla mynt till sedlar (så vi slipper köpa), var ca 2 000 han hade och vi fick aldrig tid att fixa allt innan stängning då det även var en gubbe som kommer två minuter innan vi stänger och behöver hjälp med att byta en lampa! Tog ju en evighet innan han fick ut den så han kunde köpa en ny -.- Kom inte därifrån förrän strax efter halv 10 så det blev att vänta på sena tåget som självklart var försenat, irriterande!

Igår var i alla fall jag och syster på grönan! Vi åkte lite karuseller, åt en massa och klarade oss från regn i stort sett hela dagen. Tummen upp på det!

Den här söndagen startade även den tidigt då jag var i ishallen klockan 9 för att träna speed. Sen var det klubbmatch, då jag och Gabriel var domare. För det mesta satt jag där och hade inte den blekaste aning om vad jag gjorde. Men det blev nog bra ändå, var ju inte så jätte seriöst som tur var!

När allt var färdigt i ishallen runt 14 åkte jag med pappa till Täby centrum där vi åt lunch, hämtade en lampa och tittade runt lite. En ganska så trevlig eftermiddag om jag får säga det själv :)

I brist på bra in action bilder på mig själv fick det bli denna på Mim och Gabriel :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0