My weekend!

I lördags var jag först på gymmet och tränade med Ellinor. Sen skulle vi svänga förbi systemet på vägen hem, men eftersom jag glömt både körkort och pengar hemma fick jag stanna kvar i bilen medans Ellis fick gå in och handla! xD

Sen lite senare på kvällen åkte vi hem till Elin. Vi lagade mat och satt ute på balkongen i kvälls solen och drack en massa gott :)

Efter ett tag gick vi in och satte på en film och mös med chips och Elins hembakade cupcakes. Dom var så fina och goda såklart!

Idag var det ju morsdag och vi har haft hela släkten här hemma och ätit Caesar sallad och druckit rose! Ytterst trevligt har det varit.

Nu ska jag ta och sova men bjuder på lite bilder från i lördags!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0