Påsk 2014

Långhelg i Stockholm, har dock inte tagit mig in till den stora staden men har haft det trevligt här ute på landet i det fina vädret. 

Har faktiskt hunnit med en hel del. I torsdags fikade jag med Elin P och Linnea i Sollentuna C. I fredags åkte jag hem till Elin O och åt lunch och fikade, på kvällen blev det middag hos Ann och Paul och så fick jag inglyttningspresent. I lördags var det påskmiddag här hemma med släkten. Igår åkte jag och Elin O till Täby C på eftermiddagen, kollade affärer och åt middag på vapiano. Idag har morfar och Monica varit här på middag. 

Har förövrigt detta hunnit med lite plugg, men inte så mycket som jag borde hunnit med.  Imorgon bär det av hem till linkan igen!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0