Ibland undrar man...

... hur man tänker. Av någon anledning har jag bokat tvättstugan kl. 7 imorgon bitti. Hade tänkt sätta på ett avsnitt av grey's och sen gå och lägga mig, känner mig sjukt sliten!

Idag har jag varit i Johannelund ett tag och chillat med faddrarna. Var lekdag med PA nollan men var inte många nollor som dök upp, förstår ju varför med tanke på gårkvällen men vi hade det trevligt i alla fall :)

Igår var jag nere på stan på stadsfestivalen ett tag med Challe och Millan innan ddet var dags för förfest med pol.kand innan det bar av till kårallen och kravaletten vilket var hur kul som helst! :D Kvällen slutade som den brukar på donken, men kanske ett litet väl långt besök igår ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0