En sådan där dålig dag

Har precis haft en skype intervju med staterna. Känns som att jag gjorde så otroligt dåligt ifrån mig såhär i efterhand, vilket jag enkelt hade kunnat göra något åt om jag hade tänkt till lite innan jag svarade på en specifik fråga... ibland är man verkligen klantig!
 
Önskar man hade förberett sig bättre innan, men hade ju verkligen ingen aning om hur då det inte fanns en enda liten ledtråd om vilken typ av frågor som skulle dyka upp. Jag vill ju verkligen åka så det är väl bara att hoppas att någon annan klantar till sig ännu mer än vad jag precis gjorde. Känns inte bättre av att det är 30-40 pers som har sökt och att det bara finns 8 platser. Ni anar inte hur mycket jag vill spola tillbaka tiden och göra om hela intervjun! Är väl bara att inse att jag förmodligen inte kommer att få åka.
 
Dagens plus är väl att man fick VG på arbetsrättstentan.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0