Produktiv dag!

Känns som jag har hunnit med riktikt mycket idag så det känns skönt!
Började dagen med att bli väckt av morfar som ringde för att gratta mig på namnsdagen (ovanligt att mormor inte har ring, alltid hon som brukar ha koll på namsdagar). 
Var i skolan en snabbis på en övning, och sen satt jag med Elin en stund och körde lite teamwork på grupparbetet till seminariet på fredag. Har även hunnit läsa två rättsfall och en del i skadeståndsrätten samt ett litet träningspass. 
Nu har jag precis sorterat in alla rättsfall i en pärm så jag lätt vet var jag ska titta när jag troligen behöver hitta snabbt på tentan, hoppas in i helvete att man klarar den på första försöket så har man inget som ligger och trycker hela sommaren.
Nej nu hade jag tänkt ta det helt ledigt fram till föreläsningen imorgon vid 10!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0