114208

När motivationen till plugg ligger någonstans på havets botten, va fan gör man då? Har lite smått panik över tentan imorgon, inte för att jag inte tror att jag kommer klara den för det tror jag (90% säker i alla fall). Men jag vill verkligen ha den där kämpar glöden så att jag orkar plugga in i det sista och verligen sätta alla frågor så att man kan få VG istället för G, skulle vara ganska så underbart!
 
Jag har i alla fall några saker som jag måste se till att de blir gjorda idag för annars är jag verkligen körd imorgon :P 
 
Idag har jag åtminstonde parkerat min röv i soffan med lagbok och hela köret på bordet framför näsan så att nånting förhoppningsvis blir gjort! :)
 
Har även bryggt mig en kanna te för att försöka bota min hals som inte riktigt är kompis med mig förtillfället ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0