När allt går emot en

När hela livet känns kasst och man bara vill gömma sig från hela världen och hoppas på att det ska vända. Helst av allt skulle jag bara vilja låsa in mig i lägenhetn och titta på film och äta onyttigheter i flera dagar. Tyvärr är inte det hållbart i längden, men det är precis vad jag gjorde efter skolan idag och man mår ju inte direkt bättre av det. 
 
Tog mig i alla fall ut ikväll för att fira Danni som fyller år. Vi var ett stort gäng som spelade laser dome som praktiskt ligger 5 minuter från mig, det var riktigt roligt och alltför länge sedan jag spelade sist! Många drog vidare till HG efteråt, men då det ligger på andra sidan stan bangade jag och åkte hem och bryggde en kanna te, och sitter nu och tittar på LOL, en sån där mysig film som man kan titta på flera gånger om!
 
Nej, nu ska jag ta och tycka synd om mig själv lite till och se till att ha en bättre dag imorgon!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0