Positivt överraskad

Måste erkänna att denna påskhelg blev bättre än vad jag trodde den skulle bli, hade förväntningar på att jag skulle sitta hemma i 4 dagar och inte ha något att göra men riktigt så blev det inte :)
 
Åkte hem i torsdags kväll efter föreläsningarna och kom hem till middag. Sen i fredags blev det en fika i Sollentuna C med Linnea och Martina, trevligt trevligt. Efter lyxmiddag hemma åkte jag hem till Martina, vi tänkte åka in till stan och spela biljard och bara umgås. Slutade dock med att det inte blev någon biljard utan att vi mötte upp gammal Rudbecks folk på Cafe Opera (som jag då inte träffade under mina 3 år på skolan), var dock lite för nykter för att ha en perfekt kväll :P
 
I lördags tog jag och syster bilen med kusinerna och fikade på tantbrun. Var riktigt härligt att sitta inne i värmen då det var riktigt ruggit väder ute. Lyxade till det mmed räkmacka och varmchoklad med grädde till det :)
 
Igår blev det traditionsenlig påskmiddag med släkten, med äggmålning, god mat och trevligt sällskap.
 
Idag har jag inte gjort mycket, ska väl se till att packa nu så att det är gjort tills jag ska ta mig till Arninge och sen få åka bil hela vägen ner till Linkan :D








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0