Vatten och Juice

Varit en bra helg trots att vi var biljettlösa till årets största kravall.
 
Helgen kickstartade med födelsedagsfirande med en massa tårta oh fika hos Linnea i fredags. Efter det bar det av hem till Stina med en pizza där även Amanda, Gerda och Danni befann sig. Efter ett tag förflyttade vi oss till skåland där (nästan) hela campus förfestade, när vi kände oss färdifa där drog vi på förfest hos Brynolf och Zigante innan vi drog hem och bytte om en snabbis innan vi drog ner till stan. Var en riktigt kul kväll och det var längesen jag var lika bakis som jag var igår :P
 
Lördagen spenderades självklart i soffan med film, på kvällen gick jag hem till Challe då hon hade förfest. Jag skulle inte ut, så jag satt i mjukiskläder och drack vatten och juice hela kvällen. Var en rolig kväll innan jag gick hem och la mig runt halv 12.
 
Dagen idag har spenderats med att rita gula streck över paragrafer i lagboken, går extremt segt få det inte finns mycket som är tråkigare...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0