Söndag idag

Varit en bra helg om jag får säga det själv. Fredagen började med ett body balance pass på gymmet. Efter det blev det hem en snabbis innan jag gick över till Challe, där hon bjöd mig, Alex och Millan på middag. Blev ceasarsallad och fruktsallad, riktigt gott. Sen blev det dags att börja dricka så man var härligt full tills vi drog till NH där det var sjukHUsfesten. Riktigt trevlig kväll.
 
Kan inte ha gjort mycket igår, på kvällen var jag i alla fall hemma hos Lovisa med lite härligt folk. Vi tittade på mello och snackade skit. Lovisa åkte på storvinsten och fick både vinflaskor och choklad, måste vara helt okej att fylla år ;) 
 
Idag har jag gått en promenad nere vid ån och köpt ännu mer grillad kyckling som ska åka in i frysen när de blivit rensade. Man får ju passa på när de kostar 20 kr st på priso.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0