VSR helgen 2015

Då var denna partyhelg avklarad och tur var det att man överlevde. Helgen började då med kravall på torsdagskvällen vilket var riktigt kul, jävligt härligt att få dra på sig den älskade ovven igen också :)
 
I fredags blev det sedan plugg på dagen (förstår inte hur jag orkade med det), och sedan sovandes i soffan framför en film med syster som sällskap som blev hitlurad! 
 
Lördagen var det full rulle hela dagen lång, började med en snabb sväng till systemet innan vi begav oss mot vallamassivet där dagens tävlingar höll till. Tävlingarna bestod då av olika lag från både LiU, Chalmers och Lund som hade byggt saucerar (även kallat pulka) och skulle då raca mot varandra nerför backen tills det bara fanns ett lag som då blev vinnare. På plats befann sig även Jack Moy & Glöden och körde lite acustiskt, som äkta Väsby människa var man ju tvungen att lyssna på hela giget :) Sen på kvällen var det då dags för eftersläpp på kårallen och lilla sällskapet stod då för underhållningen. 
 
Hade två grymma förfester som båda hölls hos Gerda, men sen så brukar vi också alltid ha roligt! Idag har jag bara legat i soffan och tittat på film och serier förutom när jag och syrran gick och köpte pizza samt när jag följde med henne till tåget tidigare ikväll. 
 
Nu är det dags för sängen då föreläsning kl. 8 står på morgondagens schema.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0