Härlig tisdag.

Gillar när det är mjukstarter på kurserna så man inte blir helt översvämmad med uppgifter som ska göras och böcker som ska läsas. Igår hade vi kursens första föreläsning, idag var vi "lediga" och imorgon är det dags för veckans sista föreläsning. 
 
Så idag tog jag en fika på stan med Hanna, Elin och Stina. Det var väldigt trevligt och vi provade ett nytt cafe (var åtminstone nytt för mig). Insåg också att det var ett perfekt ställe att sitta och plugga på då det inte är lika fullt som på espresso house + att det var mycket bättre bord, så win på den! På vägen hem tog jag en omväg förbi stationen för att se om jag skulle råka få syn på min cykel, visste att det var ett hopplöst fall men kändes åtminstone bättre att ha gått förbi. 
 
När jag kom hem blev det lite lätt lunch, och så mjukstartade jag plugget med att läsa första kapitlet i boken. Får se till att plugga ordentligt imorgon innan föreläsningen! Lycka för en juridikstudent är att det bara är en bok på 300 sidor som behöver läsas. Sen har vi ju i och för sig en väldigt fet övningsbok...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0