Mitt i veckan

Alltså det är ju skrattretande att jag inte har klarat av att plugga hemma på kvällen under hela veckan. Inte toppen eftersom det är tenta på fredag och det inte direkt är lättaste kursen vi läser nu heller. Men förhoppningsvis kommer det gå bra med plugget imorgon. Får sätta på lite härlig musik (blir så tyst här hemma annars) och köra gärnet hela dagen lång!
 
Hade en helt okej start på dagen idag i alla fall. Behövde förvisso gå upp "tidigt" runt kvart i 7 tror jag att jag kom upp. Kvart över 7 cyklade jag sen ner till stan där det var dags för mitt första styrelsemöte med bostadsrättsföreningen och så lite hotell frukost på det. Kan inte klaga på en god hotell frukost, speciellt eftersom jag är en riktig frukost människa! Tror det kommer vara väldigt lärorikt och intressant att sitta med i styrelsen, i alla fall ett år framåt i tiden (eller till i november om man inte blir omvald xD). Efter mötet cyklade jag hem till Hanna (tog ungefär 1 minut) och pluggade med henne och Elin resten av dagen.
 
Nej, men ska ge mig på ett sista försök att åtminstone få någonting gjort nu, innan det blir ett till avsnitt av the originals som jag har blivit alldeles för beroende av. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0