Otur till max

Gårdagen började med en massa strul på förmiddagen, och när jag äntligen trodde att jag hade lyckats få i ordning allting går jag ut och upptäcker att cykeln har blivit snodd. Så där lagomt kul när man har tenta och absolut inte kan vara sen.
 
Skriver tentan, och har absolut ingen känsla om hur jag tror att det har gått. Tar bussen hem, äter mat och knallar över till Challe för att titta på film, blev ingen film (snackade skit i stället så klagar inte på det) och upptäckte att man glömt svara på en massa del frågor för att hjärnan inte ville sammarbeta. Kan ju ha gått bra men kan lika gärna ha gått åt skogen. 
 
Nu är det lördag, min cykel har inte magiskt kommit tillbaka och jag vet inte vad dagen/kvällen har att erbjuda på heller.

En liten lyxigare middag på 1854 med pappa förra veckan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0