42

Igår var det lite plugg som stod på schemat och efter middagen styrde jag bilen mot norrviken. Väl där tittade jag på film med Cissi och Cristian, vi såg liftarens guide till galaxen. Jag hade inte sett den tidigare, och den var minst sagt lite speciell, men ändå småtrevlig att kolla på och jag fullkomligt älskade att han gled runt i en morgonrock hela filmen! Då det är sommar och lördag hela veckan åt vi även chips och dipp vilket var länge sen för min del så det var mycket gott. Var även strängt förbjudet att äta av jordgubbarna som Cristofer skulle ha när han kom hem, vilket var lite sorgligt :( Efter filmens slut blev det en kvällspromenad för mig och Cissi med hunderna, mycket härligt måste jag säga. 
 
 
Idag har jag både tagit morgon promenade med Mimmi, kört ett litet träningspass, varit en sväng nere på centrum och suttit och njutut av solen som bestämde sig för att titta fram idag. Nu sitter jag väl mest och väntar på att vi ska röra oss mot Ann och Paul för att äta en god middag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0