Bra start på sommaren!

Måste erkänna att jag har haft en väldigt bra första vecka här hemma i Stockholm. Var hemma innan lunch i tisdags och då var det riktigt härligt sommarväder. Så fanns inte mycket att göra förutom att sätta sig ute på baksidan och sola i våra nya utemöbler. Var en väldigt trevlig eftermiddag med mig själv som sällskap. 
 
Onsdagen spenderade jag med kära Cecilia, vi tog bilen och åkte till Sigtuna där vi tog en promenad och lekte på alla ställen vi gick förbi. Blev även en fika på mysiga tant brun innan det blev hemfärd och körande genom halva Väsby och Sollentuna (kändes som det i alla fall). 
 



I torsdags träffade jag både Cissi och Frida en stund. Vi var bara hemma hos Cissi och chillade innan hon drog iväg till jobbet. 
 
Nu i helgen var det Summerburst som stod på schemat. Vi hade verkligen perfekt väder och det var mycket trecligt sällskap i form av Stina, Martina och Sofia. 
 





 
Igår blev det ännu en sväng hem till Cissi för chill medans hon packade, även första gången i mitt liv som jag sett deras hus så rent som igår. Blev även en första middag tillsammans med hela syskonskaran inklusive Cristofers kompis och hans tjej innan jag åkte hem och åt med familjen. Behöver knappast påpeka att jag var övermätt igår ;)
 
Igår var första dagen på jobbet, kände mig väldigt ny då det är så mycket nytt jämfört med i julas. Men var kul och är ju alltid trevligt att tjäna lite pengar :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0