Kunde ha varit en bättre kväll

Den här veckan har gått så himla fort! Har i stort sätt bosatt mig hemma hos Hanna för att plugga och ska dit imorgon igen. I eftermiddags skippade vi övningstentorna och tog med oss anteckningarna och låg och läste i solen. Var verkligen super härligt att vara ute och njuta av det fina vädret trots att vi var tvungna att plugga. 


 
Ikväll hade jag helst av allt velat gå på sommar-x. Men jag vill inte kugga denna tenta igen, så är bäst att stanna hemma och titta på film ikväll. Men man blir ju inte lite taggad när grannen en våning upp har förfest och man verkligen hör musiken och bara vill svira om, sitta ute med härligt folk och dricka lite vin. Tar och bjuder på lite bilder från förra årets sommar-x :)






 
Nej, nu ska jag ta fram lite chips och choklad och sätta på kvällens första film! 
Ha en trevlig kväll folket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0