En skön fredag

Idag har jag varit ledig, vilket har varit helt underbart då vi gjorde färdigt utlandsetableringen igår. 
 
Började med frukost på espresso house med Elin där vi satt och pratade i några timmar, var trevligt att det bara var vi två faktiskt då det händer väldigt sällan. Sen tog vi en vända på stan, och Elin shoppade litte allt möjligt medan jag själv nöjde mig med systemet, man är ju ändå student ;)
 

Efter dagens middag knallade jag över till Challe. Vi tittade på filmen Barefoot, den var bra men inte jätte bra. En väldigt mysig film som är lättsam och skön att sitta och slö titta på :) Sen har vi suttit och snackat en massa skit fram tills nu, då vi kom överens om att det var bäst att sova för att orka med morgondagen. Så nu säger jag godnatt och sov så sött :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0