Recap

Var ett tag sen man kikade in här nu, befinner mig för tillfället hemma i Stockholm för en intensiv plugghelg inför tentan på måndag. Hoppas att jag klarar den så jag slipper skriva den igen, som dessutom råkar vara på min födelsedag. 
 
Hade i alla fall en grym helg, vilket jag verkligen behövdes, var Elinpiaden 2lax15 och jag kan absolut inte klaga på någonting! I fredags var det då dags för togafest, alltid lika intressant när man ska lyckas få på sig lakanet så det sitter uppe hela kvällen :D Var en riktigt najs kväll på kårallen med både shot, dans och hoppande i hoppborgen vilket är väldigt mycket roligare på fyllan ;)




 
Lördagens fest började runt 14 då jag drack rosé hemma hos Challe innan vi drog oss mot NH och damsittning. Var god mat, trevligt sällskap och underhållning i världsklass ;) Efter sittningen var det mellanfest hos Millan innan vi drog tillbaka till NH. Var inte jättekul där på själva nattklubben då större kvällen gick åt till att leta efter folk.
 




Ingen lär ju tro på att jag pluggade i söndags med två balfyllor, men det gjorde jag! Var hemma hos Hanna med Elin, Danni och Stina. Vi åt pizza, popcorn och drack cola medans vi tittade på remember the titans. Sen började vi svara lite lätt på frågorna till filmanalysen som är i början av nästa vecka. Helt okej pluggdag med andra ord ;)

Måndag - onsdag har det inte hänt mycket, har helt ärligt bara pluggat nånstop hela tiden. Party på den liksom... Nej men nu är det dags att sova så man orkar plugget imorgon xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0