Sä jävla sämst!

Har haft en bra hekg trots allt plugg, på dagarna har jag inte gjort mycket annat än att plugga till tentan imorgon. 
 
I torsdags var jag hemma hos Louvisa på kvällen med massatrevligt folk, vi åt middag ute vilket var lite i kallaste laget. Men sen satt vi inne och drack te och snackade en massa. Mycket trevlig kväll må jag säga. 
 




I fredags var jag bara hemma med mamma, pappa och hunden hela kvällen, och mös i soffan med god mat. 
 
Igår var jag hemma hos Cissi, ytterst trevligt att snacka med en saknad vän hela kvällen. Vi tittade även på film, drack te och åt kladdkaka och chips innan jag åkte hem runt 02. 
 
Idag hade jag då (o)turen att vakna upp med feber, var lagomt kul att sitta på tåget hela vägen hem till Linkan... Ännu roligare ska det bli att skriva tenta imorgon och sen vara kvar i skolan hela eftermiddagen. Känner lite fuck my life för tillfället....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0