Soliga lördagar

Gårdagen var så jävla grym, kunde inte ha bett om en bättre dag eller bättre väder. 
 
Det var ju då fadderskifte och vårfesten som stod på schemat. Vi kickstartade skiftet kl. 13, vi hängde bakom C-huset på campus med skön musik i feta högtalare hela eftermiddagen. Där satt vi i gräset och njöt av vårsolen och drack lite gott. Vi spelade även brännboll, ettan fick göra lite uppdrag som avslutades med den traditionsenliga shoten i en bit falukorv och senap till det. 
 
På kvällen sen blev det terminens sista fest på kårallen för min del, och vi var kvar till stängning. Lite skevt när vi var 5 pers som stod i en liten ring mitt i den stora ringen när stad i ljus spelades... Var hur som helst en perfekt dag och jag ångrar ingenting som jag kommer ihåg :P
 
Idag har jag spenderat hela dagen i soffa, bytte inte ens om från sovkläder vilket säger det mesta!













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0