Valborg

Var ju valborg igår, en ganska grym dag om man är student i detta land, detta år var tyvärr ett undantag för vi har tenta på måndag. Drömmen hade varit att sitta i trädgårdsföreningen hela dagen, dricka och äta gott med fina människor och sedan dra sig hem till någon för mellanfest och sen dra sig till kårallen och akuten.
 
Dagen blev inte riktigt så. Först satt jag hemma hos Hanna och pluggade hela dagen och sen bar det iofs hem till Stina för min del med lite annat folk för att föra innan vi åkte till kårallen och akuten. Hade varit roligare där om jag varit lite dräggigare, men var helt ok i alla fall. Ville ju lyckas plugga lite idag också, så nu ska jag återgå till mina anteckningar och hoppas på att jag lär mig något idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0