Oktober

Ska det bli en standard att endast uppdatera efter helgen? Hoppas inte det, kan ju hända roliga saker i veckorna också ;)
 
Nu i helgen tog jag i alla fall en tur ner till Göteborg med Cissi för att hälsa på Frida, vilket var väldigt kul :) I lördags var vi på Liseberg vilket var hur kul som helst, och Helix var verkligen GRYM! Helt klart en berg och dalbana i min smak ;) Utöver det tog vi det bara lugnt och var ute och gick lite på stan ;)




 
Idag har varit en väldigt bra måndag. Började med att vi blev bjudna på kaffe och fika på seminariet, sen var det full rulle i butiken när jag stod där (tiden gick verkligen hur fort som helst istället för att sega sig fram) och så fick jag veta att jag klarade tentan som jag var helt säker på att jag hade kuggat! :D 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0