Soffhäng

Igår blev det en spontanutgång efter tentan till Flamman. Jag och Stina hade planerat att äta pizza och bara ta det lugnt, men så blev det inte riktigt ;) Vi köpte med oss pizza hem till Jessica, där även Amanda befann sig, var en trevlig kväll som då avslutades på Flamman.
 
Blev lite för mycket dricka igår så idag har man mått som man förtjänat. Hade planerat att ta en runda på stan med Stina men så blev det inte. Var länge sen jag var så bakis som jag har varit idag, har helt ärligt bosatt mig i soffan hela dagen och knappt rört mig en meter. Okej, det var inte rikitgt sant då jag tog en promenad till hemmakväll och köpte en fet godispåse nu på kvällen. 
 
Nu tittar jag faktiskt på så mycket bättre för en gångs skull. Måste ju stödja syrrans praktik/jobb när man ändå inte har något annat för sig, och Sven-Bertil Taube är ju en mysig liten gubbe :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0