The weekend

Har varit en väldigt lugn helg, kan bero på att jag är lite små förkyld samt att det vankas tenta nu i veckan. Men jag kan verkligen inte förstå varför jag ska vakna så ruskigt tidigt även fast jag får sova längre. Tycker i allmänhet att det är skönt att vakna tidigt av sig själv, men inte när det händer runt kl. 7 en lördag eller söndag morgon. 
 
Idag var jag hur som helst hemma hos Hannes en sväng med resten av valberedningen. Det bjöds på kaffe och kaka och så diskuterade vi alla ansökningar vi fått in och så planerade vi nästa veckas intervjuver, samt när vi ska sätta oss när och välja ut den lyckliga som ska få bli vår nya HR-ansvariga. 
 
Igår hade jag pluggstuga hemma hos Hanna hela dagen lång, och sen på kvällen kom Stina över och vi åt tacos till middag innan vi tittade på film. En väldigt trevlig myskväll med fina vänner helt enkelt. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0