Ännu en rolig helg

Den här helgen har varit grymt rolig! I fredags tog jag först en runda på stan med Hanna och Elin efter föreläsningen, det var trevligt och vi lyxade till det med att äta lunch ute eftersom vi fått CSN och allt ;) På kvällen vankades det sedan kräftskiva med bästa liu store gänget. Vi var hemma hos Emelie i Irret och hade det väldans trevligt. Sen var vi några som spontant drog och fixade biljetter till sjukhusfesten på KK som hade superhjältar och superskurkar som tema. Roligt även där och vi körde på mellanfest hos Kristoffer med shotar innan vi drog tillbaka till KK vid en liten "normalare" tid. 






 
Igår var det Sensation White som stod på schemat. Kvällen började tidigt hemma hhos CJ med en liten förfest (beerpong, och jag och Challe var grymma och vann alla våra matcher :D). Sittningen med bästa affjur drog igång vid 17 med god mat, trevligt sällskap och lite roliga gyckel. Efter sittningen blev det mellan fest hos Brynolf och Zigante innan vi drog tillbaka till kårallen. Hittade även sovsällskap så det blev en lite mysigare natt än vad jag är van vid ;)




 
Idag har jag ju då bara legar i soffan och tittat på serier i sann söndags anda :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0