Ny vecka, nya tag!

Redan måndag igen, tiden går så extremt fort tycker jag! Idag har jag hur som helst varit i skolan, vi hade föreläsning 8-10 och sen satt vi med uppgifterna som ska redovisas på onsdag. En uppgift var vi helt lost på, så hoppas vi lyckas få fram något under kvällen eller morgondagen :)
 
Helgen som var då. Jo, det blev en liten tur hem till Stockholm och umgås med familj och hund. Hann även med att träffa Ellis och Cissi en liten stund vilket var ytterst trevligt :) Anledningen till att jag åkte hem var att jag sprang tjejmilen i lördags med syster, mamma och hennes kusin Malin. Det gick väldigt bra för min del, och jag kom in på tiden 1 timme och 6 minuter. Kan absolut inte klaga då det (vad jag vet) var första gången någonsin som jag sprang en mil. 

 
Nu sitter jag och pluggar lite i sängen. Det går allt annat än bra, och jag har rent ut sagt redan gett upp hoppet om att klara denna tenta nästa fredag. Snart ska jag dock ge upp plugget och äta lite mellis innan jag drar mig mot gymmet och ett konditions och core pass!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0